KELKÁPOSZTÁS TÓCSNI

KELKÁPOSZTÁS TÓCSNI




Amikor kelkáposztát akartam venni, férjem mindig mondta, hogy ne vegyek, mert ő azt nem szereti, apósom nem fogja megenni, szóval nem kedvelt étel náluk. Ennek ellenére csak megpróbáltam készíteni belőle ételeket, amik szerencsére jól sikerültek és férjemék is nagyon szerették. 

Kelkáposztából fasírtot régebben készítettem már nekik, nagy siker volt, de átalakítottam egy kicsit a receptet és szerencsére ez is gyorsan elfogyott..:))

HOZZÁVALÓK

Fél kg kelkáposzta
2 kisebb krumpli
2 tojás
2 ek zsemlemorzsa
só, bors, kakukkfű, oregánó, rozmaring
kicsi olaj

ELKÉSZÍTÉSE

1. A kelkáposzta torzsát kivágom, majd csíkokra szeletelem és feltettem egy kis sós vízbe főni. Nem kell teljesen megfőzni, csak legyen puha. Ezután lecsöpögtetem a vizet és megvárom, hogy kihűljön.

2. Közben lereszelem a két krumplit, majd összeteszek minden hozzávalót és kis fasírtokat gyúrok belőlük úgy, hogy a nedvességet kinyomom belőle. Tepsire teszem a fasírtokat és a tetetjükre egy kis olajat teszek, majd 180 fokon megsütöm őket.





Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések