SAJTGOLYÓK

SAJTGOLYÓK


Az egyik közösségi oldal fórumán egy időben szinte naponta százszor lehetett a sajtgolyókról olvasni, így mivel most volt egy kis kimaradt sajtom, gondoltam én is ebben a formában készítem el. Finom, érdemes kipróbálni. Gyorsan elkészül és ha valaki nem szereti az olajos dolgokat, akkor készítse el sütőben, én így tettem. 

HOZZÁVALÓK

30 dkg reszelt trapista sajt 
1 evőkanál liszt
1 db tojás


ELKÉSZÍTÉSE


  1. A hozzávalókat összekavarjuk, majd golyókat formázunk belőle és zsemlemorzsában megforgatjuk. Ezután süthetjük forró olajban vagy olajjal nagyon vékonyan megkent sütőpapírral kibélelt tepsiben. A felső képen lévő sajtgolyókat nem forgattam zsemlemorzsába és olajban sütöttem, úgy is finom és a szöveg feletti képen lévőek is nagyon ízletesek, ezek tepsiben készültek és zsemlemorzsában megforgatva.


A Facebookon itt tudtom hozzám csatlakozni.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések