KÉTSZÍNŰ TORTA - SÜTÉS NÉLKÜLI

SÜTÉS NÉLKÜL KÉTSZÍNŰ TORTA




Nagyon egyszerűen elkészíthető és ebben a nagy melegben kitűnő édesség lehet ez a finom torta... Nem volt túl édes, ami miatt a férjemnek is nagyon ízlett.

HOZZÁVALÓK

400 ml natur joghurt
1 zselatin
1 tejszínhabpótló por
125 ml tej
6 ek. cukor

1 csokoládé puding
400 ml tej
2-3 kanál cukor ( a puding leírása szerint)

ELKÉSZÍTÉSE


  1. Először a csokipudingot készítjük el a puding csomagolásán szereplő leírás szerint, csak 4 dl tejjel. A kész pudingot egy 16 cm-es tortaformába öntöttem úgy, hogy azt előbb hideg vízzel kiöblítettem.
  2. Megvárom míg kihűlt, majd hűtőbe teszem. 
  3. Ekkor elkezdem a fehér részt elkészíteni. A zselatinos csomagoláson szereplő eljárás alapján készítsük el a joghurtot.. Én a joghurtot összekeverem a zselatinnal, majd hagytam, hogy egy kicsit megduzzadjon a zselatin és elkezdtem melegíteni, majd hagytam, hogy kihűljön, közben beletettem a cukrot - de kóstoljuk, hogy kinek mennyre van szüksége.
  4. Közben a tejszínhabpótló port összekeverem 125 ml tejjel és ha már kihűlt a joghurt, akkor összekeverem a két krémet.
  5. Ezt követően a csokipuding tetejére öntjük és hűtőben tároljuk addig, amíg nem lesz szilárd - min. 5-6 órát.


Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések