VIRSLIS LÁBTÖRLŐ

VIRSLIS LÁBTÖRLŐ


Egy nagyon egyszerű és látványos recept, ami ebédre vagy vacsorára is kitűnő fogás.

HOZZÁVALÓK

35 dkg finomliszt
1 dl tej
1.25 dkg élesztő
1 kk só
0.5 teáskanál cukor
0.5 teáskanál napraforgó olaj
30 dkg virsli
1 db tojás (a kenéshez - én pl. nem kentem le és úgy is finom volt)
1 ek szezámmag (vagy köménymag, lenmag, elhagyható)
reszelt sajt

ELKÉSZÍTÉSE


  1. A tészta hozzávalóiból tésztát dagasztunk, majd letakarva, meleg helyen duplájára kelesztjük. 
  2. Ezután egy sütőpapíron kinyújtjuk kb. 25x35 cm-es lappá, majd óvatosan átemeljük egy tepsire.
  3. Hosszanti irányban végigvágjuk a tésztát, úgy, hogy a végeinél kb. 2 cm-re meghagyjuk a széleket.
  4. Ezután a hosszában félbevágott virsliket, beszövögetjük a tésztacsíkok közé.
  5. Felvert tojással lekenjük - én ezt a lépést kihagytam.
  6. Gazdagon megszórjuk sajttal, majd ha szeretnénk még gazdagítani rajta, akkor tehetünk már rá valamilyen magot (pl. len/szezám), majd előmelegített sütőben pirosra sütjük a "lábtörlőt".


A receptet itt találtam.

m.nosalty.hu/recept/virslis-labtorlo

Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések