TÚRÓTORTA LISZT NÉLKÜL

TÚRÓTORTA LISZT NÉLKÜL




Egy horvát oldalon találtam ezt a receptet. Nagyon finom lett, alig tudtam megállni, hogy ne egyem meg az egész tortát egyedül - igaz nem is lett nagy, csak egy 16 cm-es tortaformában készült.. Azóta is a számban van ez a finomságos túrótorta íz, így ma megint elkészítettem.. Már megint eltüntettem a nagyrészét, nem tehetek róla, annyira etetii magát.. =D

HOZZÁVALÓK

1/2 kg túró
2 ek gríz
3 ek cukor
100 gramm mazsola (elhagyható)
1/2 tk só (én ezt kihagytam)
2 ek olvasztott vaj
1 vaniliás cukor

ELKÉSZÍTÉSE


  1. Mindent kavarjunk össze egy kanállal és öntsük a kivajazott 16 cm-es tortaformába. Ezután 180 fokon 30 percig süssük, vagy addig, amíg szép színe nem lesz.. Nekem ez 50 perc volt, 
  2. Várjunk a szeleteléssel 5-10 percet, hogy hűljön egy kicsit..


Forrás: innen



Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések