KÓKUSZOS POHARAS SÜTI

KÓKUSZOS POHARAS SÜTI




A szomszédasszonynál próbáltam ezt a finomságot először.. El is kértem gyorsan a receptet, mert kismamaként nem nagyon akartam aprósütizni, inkább az egyszerűbb, gyorsabb süteményekre - tepsisekre esett az idei ünnepekor a választásom.. A hozzávalókat én mértem ki, a 3 éves kisfiam pedig szorgalmasan öntötte össze egy nagy edénybe, majd egy mixerrel összekeverve már mehetett is a sütőbe. Szóval tényleg gyerekjáték az elkészítése.


HOZZÁVALÓK

1 pohár tej
1 pohár olaj
1 pohár kókuszreszelék
1 van. cukor
2 poohár cukor
2 pohár liszt
1 tk sütőpor

Glazúr:
100 gramm csokoládé
3 ek olaj

ELKÉSZÍTÉSE


  1. Minden hozzávalót összekeverünk, és kiisméretű tepsibe vagy tortaformába öntjük és 180 fokon megsütjük.
  2. Ha a süti kisült, megvárjuk, míg kihül és bevonjuk a csokival.


Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések