FRITULE

FRITULE





Nagyon finom fánkrecept. Itt Horvátországban fritulának mondják, Magyarországon - édesanyám azt mondta - pufókának. Gyorsan megvan és kiadós.. Sajnos további képeket nem tudtam csinálni, mert ahogyan szedtem ki - a dupla adaggal készített fritulákat, szépen eltünt..:))

HOZZÁVALÓK:

1 tojás
3 ek cukor
9 ek liszt
reszelt citromhéj
1/2 csomag sütőpor
150 ml joghurt
3 ek rakija - horvát pálinka féle
1 ek rum(aroma)

ELKÉSZÍTÉSE:

1. Az összes hozzávalót összekeverjük.
2. Kiskanállal beleszedjük a forró olajba, sütés közben fordítsuk meg. - Én két kiskanállal, mint a galuskát, úgy szoktam beletenni a forró olajba..
3.  Porcukorral megszórva tálaljuk.

Én kipróbáltam már rakija nélkül is, simán elhagyható az is, meg a rumaroma is. Készítettem azonban már magyar - édesapám házi pálinkájával is, úgy is nagyon finom.:)




Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések