PUDINGOS PITE

PUDINGOS PITE




A tészta alapanyaga adott volt, kimaradt egy másik sütiből, így pihentettem az alapanyagot a hűtőben és másnap - hezitálva, hogy mi legyen belőle, a könnyebb utat választva elkészítettem ezt a pudingos, gyümölcsös sütit.. :))
Egy kisméretű tepsit használtam hozzá.

HOZZÁVALÓK

15 dkg liszt
4 dkg cukor
5 dkg vaj
fél csomag sütőpor
1 csomag vanilliás cukor
1 tojás
1 ek tej
1 pudingpor
4 dl tej
2 ek cukor
gyümölcs

ELKÉSZÍTÉSE

1. Elkészítjük a pudingot 4 dl tejjel úgy, hogy mileőtt készen lenne a puding, hozzátesszük a gyümölcsöket is. Ha elkészült, hagyjuk kihűlni egy kicsit.

2. A tészta hozzávalóit összegyúrjuk, majd két részre vesszük. Egy kisebb méretű tepsi aljára tesszük a kinyújtott részt. Ennek a tetejére ráöntjük a gyümölcsös pudingot, majd ráhelyezzük a tészta másik részét is. Én 180 fokon sütöttem olyan fél órát. Akkor készül el, ha a tészta tetetje kezd aranysárga lenni.

3. Tálalás előtt megszórjuk porcukorral.:))




Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések