PADLIZSÁNOS ZAB

PADLIZSÁNOS ZAB




Ez megint egy nagyon gyorsan elkészíthető, egészséges fogás. Imádom a padlizsánt és a zab is az egyik kedvencem. Amennyiben a zabot beáztattuk előző este, akkor tényleg gyorsan elkészül az egytálétel.. Férjem és apósom is szerette az ízét.. Azt nem mondom, hogy a legjobban kinéző étel kategória győztese lesz ez az egytálétel, de az íze kárpótol mindenért..:))

HOZZÁVALÓK

1 közepes méretű padlizsán
250 g zab
1 virsli
só, kakukkfű, rozmaring, köménymag


ELKÉSZÍTÉSE

1. A zabot még előző este vízbe tettem, hogy puhuljon. Másnapra, amikor elkezdtem a főzést, jó puha volt (én így is szoktam belőle csemegézni..)). 

2. A padlizsánt felszeletelem és én megsózva fél órára egy edényben hagytam.. (szerintem ez a lépés kihagyható, és rögtön jöhet a következp..:)) 

3. Kevés olajra rászórtam a köménymagot, majd kb. fél perc múlva hozzáadtam a padlizsánt is. Pár percig pirítottam, majd rátettem a zabot és felöntöttem vízzel. Fűszereztem, majd folyamatosan öntöttem rá a vizet mindaddig, amíg el nem készült.




Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.


Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ide írhatod az üzenetedet:

Népszerű bejegyzések