SZÓDABIKARBÓNÁS KENYÉR

SZÓDABIKARBÓNÁS KENYÉR




Kenyérreceptet kerestem, olyat, melybe nem kell élesztő, és gyorsan elkészül. Limaránál találtam meg a lenti receptet, aztán ahogy keresgéltem tovább, láttam már nagyon sokan elkészítették, így én is emelett tettem le a voksom. Eredetileg íróval van a recept feltéve, nálam itthon csak tejföl volt,  így azzal készítettem el. Finom, kívül ropogós, belül puha kenyeret kaptam. :))

HOZZÁVALÓK

50 dkg liszt
1 tk só
1 tk cukor
1 csapott tk szódabikarbóna
2,6 dl tejföl
1,5 dl víz


ELKÉSZÍTÉSE

1. A lisztet a sóval, cukorral, szódabikarbónával összekeverem, majd a közepébe egy mélyedést készítek és abba öntjük a tejfölt és a vizet. Nem dagasztani kell, csak óvatosan összekeverni a hozzávalókat. Lágy tésztát kapunk - de ne ragadjon. 

2. A közepébe egy késsel egy keresztet vágunk, majd előmelegített sütőben - én 180 fokon sütöttem, aranybarnára sütjük. Nekem ez kb. 45 perc volt.




Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések