CORNFLAKES KEKSZ

KUKORICAPELYHES KEKSZ



A hétvégén a metróban jártunk és kilós kiszerelésű kukorica pelyhet vettünk, így nem sajnáltam belőle egy kicsit keksznek felhasználni. 

Olyan finom lett az összegyúrt, de még meg nem sütött kekszanyag, hogy elkezdtem kanalazni csak úgy.. aztán kisütöttem a maradékot és a férjemmel egy ültőhelyünkben meg is ettük..:)

Szerintem ez a keksz megint egy olyan, amit kisgyerekkel is el lehet készíteni. Imádni fogják..:))

HOZZÁVALÓK

10 dkg zabpehely
10 dkg kókuszreszelék
10 dkg cukor
15 dkg liszt
10 dkg olvasztott margarin/vaj
1 tk szódabikarbóna
1 ek kakaó
4 ek joghurt

ELKÉSZÍTÉSE

  1. A hozzávalókat összegyúrjuk. Gyúrás közben a kukoricapehely darabokat kézzel amennyire tudjuk tördeljük össze, de nem baj, ha maradnak egész darabok is..
  2. Kis gombócokat készítünk, amiket aztán kilapítunk és előmelegített sütőben megsütjük őket. Én 180 fokon sütöttem 8-10 percet, majd még 210 fokon kb. 2 percet. A lényeg az, hogy még egy kicsit puha lesz, amikor már ki kell venni a sütőből, mert máskülönben megégnek.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ide írhatod az üzenetedet:

Népszerű bejegyzések