CSERESZNYÉS-PUDINGOS TORTA

CSERESZNYÉS-PUDINGOS TORTA


A nyáron leszedett cseresznyéből fagyasztottam is le, amit most örömmel vettem elő.. Apósomnak készítettem a kiolvasztott cseresznyéből egy gyors tortát.. Nagyon örült neki, gyorsan elfogyott..

HOZZÁVALÓK

4 tojás
7 ek cukor
sütőpor
1 csokis pudingpor
1 vanilliás pudingpor
kb. fél kg cseresznye - nekem fagyasztva volt
2 dl tej
2 dl a cseresznye levéből

ELKÉSZÍTÉSE

  1. Két tortalapot készítettem egymás után, a következők szerint. Először két tojást ketté választottam, majd a sárgáját kikevertem 2 kanál cukorral. 
  2. Felvertem a tojásfehérjét, majd óvatosan a sárgájához kevertem, majd hozzáadtam fél csomag csokis pudingport, egy kis sütőport.
  3. Sütőpapírral kibélelt tortaformába tettem, majd kisütöttem, tűpróbával ellenőrízzük, hogy készen van e. 
  4. Ugyanígy elkészítjük a másik tortalapot.
  5. Ezután elkészítettem a krémet, ami a kikevert cseresznye levéből - nekem 2 dl lett és 2 dl tej felhasználásával készült. Megfőztem benne egy vanilliás pudingot, 3 ek cukorral vegyítve.
  6. Amikor a tortalapok és a krém is kihűlt, akkor összeállítom a tortát. Az alsó tortalapot kiraktam cseresznyével, majd erre jött a puding 3/4 része, tortalap, puding a tetejére, majd díszítésként egy kis cseresznye és kész.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések