MASCARPONES TORTA

MASCARPONES TORTA

Ki ne szeretné a mascarpones-tejszinhabos tortát? Ezt készítettem valamelyik nap desszert gyanánt. A tészta pudingporral készült - igaz egy fél-fél kanál lisztet azért tettem bele, de az ki is hagyható.

HOZZÁVALÓK

4 tojás
1 csokis pudingpor
1 ek liszt
6 ek cukor
sütőpor
50 dkg mascarpone
2 dl tejszín
2 ek kakaó

ELKÉSZÍTÉSE

  1. Külön készítettem el a két tortalapot. Először két tojást kettéválasztottam, majd a sárgáját kikevertem 2 kanál cukorral. 
  2. Felvertem a tojásfehérjét, majd óvatosan a sárgájához kevertem, majd hozzáadtam fél csomag pudingport és fél kanál lisztet, egy kis sütőport, majd 1 kanál kakaót.
  3. Sütőpapírral kibélelt tortaformába tettem, majd kisütöttem, tűpróbával ellenőrízzük, hogy készen van e. 
  4. Ugyanígy elkészítjük a másik tortalapot.
  5. A mascarponet kikeverjük két kanál cukorral, majd felverjük a tejszínt és összekeverjük a két krémet. Ha szükségét érezzük, még tegyünk több cukrot a krémbe.
  6. Díszítsük a tortát és amíg nem fogyasztjuk, tegyük be a hűtőbe.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések