PALACSINTA - TOJÁS ÉS TEJ NÉLKÜL

PALACSINTA - 

TOJÁS ÉS TEJ NÉLKÜL




A múltkor vendégségben voltunk, ahol tojás és tej nélkül készült palacsintát próbáltunk. Én sokkal több cukorral készítem normál esetben a palacsintát, így féltem egy kicsit, hogy ízetlen lesz, de NEM. Mivel úgyis töltjük valamilyen édes dologgal - mi pl. házilekvárral, így ugyanolyan finom, mint a tejjel és tojással készülő párja..

Vigyázat!! Rögtön dupla adaggal készítsd, mert gyorsan elfogy :)

HOZZÁVALÓK

200 g liszt
450 ml víz
2 ek olaj
csipet só
1 tk cukor
csipetnyi szódabikarbóna

ELKÉSZÍTÉSE
  1. A hozzávalókat összekeverjük, majd nálam csak annyit pihent, amíg elővettem a palacsinta sütőt és egy kis olajjal megkenve feltettem a gázra.
  2. Kisütjük majd töltés után örömmel elfogyasztjuk.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések