TINTAHAL TEPSIBEN ELKÉSZÍTVE

TINTAHAL/CALAMARI 

TEPSIBEN ELKÉSZÍTVE

 
 
Amikor a férjemhez kiköltöztem Splitbe, eleinte minden hétvégén a halpiacról beszerzett - számomra különlegességnek számító - halat, tengeri herkentyűt készítettük el. Rögtön a tintahal lett a kedvencem és azóta is imádom. Ha rangsorolni kellene az ételeket, akkor mindent megelőzve fölényesen nyerne a tintahal. :)

Igaz, szerintem akkor a legfinomabb, ha sima lisztben megforgatva, forró olajban sütjük meg, de mivel ha lehet kerülöm az olajban sütést, így most is tepsiben készült el ebédre a kedvencem.

Ha van szerencsénk frissen vásárolni a tintahalat, akkor a tisztítása után vagy lisztben megforgatva kisütjük, vagy sütőben készítjük el. Én vizet öntöttem csak alá és arra kell vigyázni, hogy a vízben nem lévő része a tintahalnak ne száradjon ki. Amikor elkészült én akkor öntöttem rá házi olíva oljat.  Ha nagyobb darabokat tudunk venni, akkor esetleg érdemes még tölteni is, úgy is finom.










Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések