TEJ ÉS TOJÁS NÉLKÜLI PALACSINTA TEPSIBEN

TEPSIS PALACSINTA - 

TEJ ÉS TOJÁS NÉLKÜL




Mivel kerülnünk kell az olajban sült ételeket, így a kedvencemet, a palacsintát sütőben készítettem el. Láttam a neten, hogy sokan készítettek már így palacsintát, így gondoltam én is kipróbálom a tej és tojásnélküli palacsinta recepttel. Egy kis méretű tepsibe töltöttem a tésztát, beleszeletelve 3 nagyon rossz állapotban lévő almából az egészséges részeket. Miután elkészült, házi készítésű lekvárral ettük. Melegen isteni finom, eteti magát.

HOZZÁVALÓK
200 g liszt
450 ml víz
2 ek olaj
csipet só
1 tk cukor
csipetnyi szódabikarbóna 
gyümölcs ízlés szerint
ELKÉSZÍTÉSE
  1. A hozzávalókat összekeverjük, majd sütőpapírt teszünk a tepsibe és beleöntjük a masszát, illetve a darabokra vágott almát/egyéb gyümölcsöt.
  2. Én olyan 200 fokon sütöttem. Amikor már összeállt a massza, akkor kivettem, szeleteltem, lekvárral kínáltam.
  3. Kisütjük majd töltés után örömmel elfogyasztjuk.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések