GOMBAFASÍRT SÜTŐBEN ELKÉSZÍTVE

GOMBAFASÍRT

SÜTŐBEN KÉSZÍTVE



Sütőben készültek el ezek a gombafasírtok. Finom, laktató. Ha valaki szeretné, természetesen olajban is ki lehet sütni. Akkor javaslom, hogy zsemlemorzsában forgassa meg a fasírtokat. Én úgy is próbáltam, nagyon finom az a verzió is. Szerintem itt a kakukkfű használata kötelező, az ad neki egy plusz ízt.

HOZZÁVALÓK

500 gramm gomba (csiperke)
1 tojás
kakukkfű, petrezselyem

zsemlemorzsa - amennyit felvesz

ELKÉSZÍTÉSE

  1. A gombát alaposan megmossuk, majd apróra vágjuk. én igazság szerint betettem a robotgépbe és ott vágattam egészen apróra. :)
  2. Hozzáadjuk a sót, kakukkfüvet, petrezselymet egy tojást és annyi zsemlemorzsát, hogy jól formázható legyen a massza.
  3. Egy sütőpapírral kibéleljük a tepsit, majd arra egy kis olajat öntünk, elkenjük, hogy mindenütt olajos legyen. Erre helyezzük a megformázott fasírtokat. Alufóliát teszünk a tepsi tetejére és úgy kezdjük el sütni a fasírtokat. Félidőben megfordítjuk és akkor már nem kell visszatenni az alufóliát.

Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések