DIÓS-ALMÁS KÖLESKÁSA

DIÓS-ALMÁS KÖLESKÁSA




Megint egy recept, ahol az alma és a dió szerepel együtt. Van fent egy kölestorta a blogon, aminek az ízvilága nekem nagyon bejött és valamelyik nap valami hasonlóra vágytam, de várni nem nagyon akartam a sütési időre, így sütés nélkül csak a kását készítettem el, ízesítve almával és dióval.

Egy almát lereszelünk, meg egy jó nagy marék darált diót darálunk hozzá. Ehhez a mennyiséghez kb 10 dkg kölest főztem meg, és mielőtt elkészülnénk a köleskásával - kb. 5 perccel a kása elkészülte előtt - beletesszük az almát és a diót, illetve ízlés szerint édesítőt vagy cukrot is használhatunk hozzá. Összekeverjük és amikor a köles elkészül, készen is vagyunk vele.

Gyorsan elkészíthető édesség, a köles jótékony hatásaival. :)


A Facebookon itt tudtom hozzám csatlakozni.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések