RÁNTOTT BÉKACOMB

RÁNTOTT BÉKA





Mit mondjak? Nagykunsági leányzóként még nem volt szerencsém békacombhoz és úgy gondoltam, ezt a "szerencsét" megtartom a továbbiakban is. Kisütöttem férjem és apósom számára a békacombokat, de én nem kóstoltam meg. 

Persze férjem nem értette, hogy ilyen különlegességet nem akarok megkóstolni, de mondtam, hogy inkább meghagyom a gólyáknak a békákat :) Pedig magamat más nemzetek konyhája felé igen nyitottnak írnám le, pl. a csigát is megkóstóltam - ami esetleg hasonló kategória lehet, de ezt valamiért nem.. Mondtam, esetleg legközelebb..

Állítólag csirke íze van, én csak simán kirántottam nekik - igaz, azt be kell valljam, hogy a nagy zacskóban egyesével külön becsomagolt békákat nem bírtam kibontani, illetve a panírozást is a férjemnek hagytam, mert nem akaródzott megfogni a formás kis békacombokat.. :( 

Persze kirántani már a bepanírozott húst nem nagy ördöngősség, mert villával pakolgattam, illetve szedtem ki az olajból az elkészült "finomságokat". Közben néha eszembe jutott a Virágéknál ég a világ, sütik már a rántottbékát..című kis versike, amit lelkesen daloltam nekik..:)

A Facebookon itt tudtom hozzám csatlakozni.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések