BORSÓPÖRKÖLT GALUSKÁVAL

BORSÓPÖRKÖLT GALUSKÁVAL




Nálunk ismeretlen volt a borsópörkölt eddig, de valamelyik nap teljesen kifogytam a főzési ötletekből, így mivel elég sok helyen szembeköszönt velem ez a recept, így kipróbáltam. Gyors, húsmentes, finom fogás. Én vöröshagyma nélkül készítettem, mint szinte mindent, és finom galuskát tettem bele. El is fogyott gyorsan. 

HOZZÁVALÓK

40 dkg borsó
só, pirospaprika
ételízesítő
prézli

Galuskához:
1 tojás
1 tk só
fél pohár víz
annyi liszt, hogy közepesen lágy tészta legyen

ELKÉSZÍTÉSE


  1. Kevés olajra felteszem a borsószemeket, majd amikor kezdenek puhulni, akkor felöntöm annyi vízzel, hogy ellepje és megszórjuk paprikával, ételízesítővel.
  2. Közben elkészítjük a galuskát. A hozzávalókat összekavarjuk és két kiskanál segítségével lobogó vízbe "kanalazzuk". Amikor feljöttek a víz tetejére a galuska darabok, akkor várunk még kb. 30 másodpercet, majd lekapcsoljuk és leszűrjük a galuskát.
  3. A borsófőzeléket egy kis prézlivel (kb. 1-2 ek) besűrítjük, majd a leszűrt galuskát beletesszük a pörköltbe.
  4. Rottyantunk rajta egyet és el is készültünk.


Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések