DIÓS-KAKAÓS NÁPOLYI

DIÓS-KAKAÓS NÁPOLYI


Imádjuk a nápolyit a férjemmel, szinte nincs határa annak, amit meg ne tudnánk enni. Éppen ezért amikor a múltkor láttam szinte semmi áron ostyalapokat, gondoltam készítek otthon nápolyit magunknak.

Keresgettem a neten töltelék recepteket, aztán az alábbi mellett tettem le a voksom. Isteni finom a kakaó és a dió együtt - annyira, hogy a töltelék egy részét csak simán, kanállal ettem meg. Az eredeti receptben 5 ostyalapra volt feltüntetve ez a töltelék mennyiség, de nekem inkább 3 lapra volt elég, utólag már sajnálom, hogy a 4. lapot is rátettem a tetejére - szinte semmi töltelékkel. Persze különböző ostyalapok lehetne, különböző máretben, emiatt lehet eltérés - meg persze sok tölteléket megettem, amiatt is lehetett a probléma.. :)

HOZZÁVALÓK

4 ostyalap
2 db tojás
20 dkg cukor
20 dkg margarin
20 dkg dió (darált)
2 ek cukrozatlan kakaópor

ELKÉSZÍTÉSE


  1. A tojást a cukorral és a kakaóval habosra keverjük.
  2. Lassú tűzön, folyamatos kevergetés mellett felfőzzük. (Felforralni nem kell, csak a cukor olvadjon el benne.)
  3. A margarint hozzáadjuk, és felolvasztjuk benne. Ezután következik a darált dió. Jól elkeverjük.
  4. Az ostyalapokat megtöltjük a krémmel. A felsőre nem kell! 
  5. Azonnal szeletelhető, de a legfinomabb úgy lesz, ha áll pár óra hosszát.

A receptet itt találtam.



Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.


Megjegyzések

  1. ostyát hol vetted ? .. terike ??

    VálaszTörlés
  2. Itt Horvatorszagban szinte minden uzletben lehet ostyat venni,de szerintem otthon is a nagyobb szupermarketekben biztosan. Raadasul potom penzert aruljak. ;-)

    VálaszTörlés
  3. Itt Horvatorszagban szinte minden uzletben lehet ostyat venni,de szerintem otthon is a nagyobb szupermarketekben biztosan. Raadasul potom penzert aruljak. ;-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ide írhatod az üzenetedet:

Népszerű bejegyzések