ALMÁS-MÁKOS GYORS SÜTI

ALMÁS-MÁKOS GYORS SÜTI




A mák nagyon passzol az almához, szeretjük így ezt a párosítást. Keresgettem is mindenféle recept után, hogy valami újdonságot próbáljak ki, de végülis maradtam egy sima bögrés süti recept mellett, melyet egy kicsit átalakítottam és nagyon finom lett a végeredmény. A mák nem nagyon domináns, épp a megfelelő mennyiség került a tésztába és az alma biztosítja, hogy sokáig finom, puha legyen a süti.

Előnye, hogy nem lesz sok mosatlan utána, mert egy edényben össze lehet keverni mindent - én pl. csak egy kanalat használtam és már süthetjük is.

HOZZÁVALÓK

1 bögre liszt

1 bögre mák
1 bögre cukor
2 csomag vanilliás cukor
1 tojás
1/2 csomag sütőpor
1 bögre tejfel vagy joghurt
1/2 bögre napraforgó olaj
egy alma reszelve



ELKÉSZÍTÉSE


  1. Mindent egy edénybe teszünk és géppel jól összekeverjük. Van, amikor csak egy kanállal keverem össze és úgy iis jól sikerül a süti.
  2. A tészta akkor jó, ha sűrű, de csöpögtethető. Készült már mindenféle alakban.. Kisméretű tepsiben, 2 őzgerinc formában vagy muffinként. 
  3. 180 fokon addig sütjük, míg egy nagyon kicsi színt kap.


Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések