TEPSIS KRUMPLIS CUKKINI

TEPSIS KRUMPLIS CUKKINI


Nem is gondoltam, hogy ebből a gyorsan összedobott egyszerű kis ebédből ilyen finomság fog születni. Van már egy hasonló receptem fent, csak akkor mángoldot használtam cukkini helyett..Ez annál sokkal finomabb lett!!

HOZZÁVALÓK

1 közepes/nagy cukkini
3-4 közepes krumpli
15-20 dkg szeletelt sajt
1 kis tejföl

ELKÉSZÍTÉSE


  1. A krumplis megfőzzük, lecsöpögtetjünk, majd pürésítjük. Ezt beleterítjük a tepsibe - ki lehet olajozni a tepsi alját, de nem fog leragadni a kumpli, szóval nem muszály.
  2. Megsózzuk a krumplipüré tetejét, majd sajtot teszünk rá.. Egyszerűbb szeletelt sajttal dolgozni, de persze az ízén nem változtat, hogy szeletelt vagy reszelt e a sajt :)
  3. Erre rátesszük a felszeletelt cukkini daabokat és betesszük a sütőbe 200-220 fokra sülni. Ha van grill funkció, akkor érdemes arra állítani, mert a lényeg, hogy a cukkini darabok kezdjenek el sülni, pirulni.. Én olyan 15-20 percet szoktam így hagyni a sütőben, majd beterítem a cukkinit sajttal és megkenem a tetejét tejföllel. Addig sütjük 200 fokon, amíg meg nem pirul a teteje..


Persze lehet variálni ezt a receptet is. A múltkor kimaradt 3 tojásfehérjém, azt a megpirult cukkinire öntöttem, arra került a sajt majd a tejföl.. Nagyon finom lett úgy is!

A Facebookon itt tudtom hozzám csatlakozni. Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések