TÚRÓS ZABPELYHES TORTA

TÚRÓS ZABPELYHES TORTA




Mindenképpen valamilyen túrós sütit szerettem volna készíteni, amihez kaptam is pár receptet egy kedves barátnőmtől, de mindegyik általa küldött recepthez kellett volna valami, amim pont nem volt itthon.. Így erre a zabpelyhes sütire - vagyis tortára esett a választásom!! Jól is tettem, mert nagyon finom volt - a 14 hónapos kisfiam is nagyon tömte befele! A finomságon kívül fontos tényező volt még, hogy diétás édességről van szó - nem tartalmaz lisztet, így alacsony a szénhidrát tartalma..

Van fent egy túrós-zabpehyles kenyerem, ez a recept szinte annak az édesített változata.. Mindenképpen megéri kipróbálni, főleg mivel mi nők szeretjük a finomat - főleg, ha arra ráhúzható a diétás jelző is.. 

HOZZÁVALÓK

50 dkg félzsíros tehéntúró
5 db tojás
5 ek tejföl
10 ek aprószemű zabpehely
1 ek édesítőszer (vagy 4 ek barna cukor)
5 csepp vanília kivonat - én 1 csomag vanilíás cukrot használtam
1 üveg birsalma befőtt (elhagyható vagy bármilyen más gyümölccsel helyettesíthető)
mazsola - ízlés szerint


ELKÉSZÍTÉSE


  1. A tojásokat egy tálba ütjük, villával kicsit felverjük, majd hozzáadjuk az összes többi hozzávalót és jól összekeverjük.
  2. 15 percet pihentetjük a masszát.
  3. A sütőt bemelegítjük 180 fokra. Egy 24 cm-es sütőpapírral kibélelt tortaformában készíetettem el kb. 40-50 perc alatt.

Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések