KRUMPLIS TÖLTÖTT LEPÉNY

KRUMPLIS TÖLTÖTT LEPÉNY






Többször sütöttem már ezt a lepényt, mert gyorsan elkészíthető és ez is olyan mindent beledobálhatunk fajta recept, amivel kevés munkával egy tényleg finom eredményt kapunk! Tojást nem kell bele tenni, de eredetileg úgy készítettem, azóta viiszont többször tojás nélkül.



HOZZÁVALÓK

3 nagybb krumpli

tojás (elhagyhat)
liszt - amennyt felvesz

ELKÉSZÍTÉSE


  1. Megfőzzük a krumplt és megvárjuk, hogy teljesen kihűljön.
  2. Hozzáadunk 1 tojást, sót és annyi lisztet, hogy jól formázható tésztát kapjunk. A lisztet mindig fokozatosan adjuk hozzá!
  3. Én most tölteléknek virslit karikáztam fel, amit egy kis olajon megpiritottam. De lehet valamilyen felvágottat használni.
  4. A krumplis tésztát kétfelé vesszük, és az egyik felét egy kiolajozott serpenyőbe lapítjuk a kezünkkel. Szépen egyengessük el, majd erre jönnek a töltelékek. Én ezt az aljat sajtkrémmel megkentem, majd rátettem a virsli darabokat, arra kaporbogyót tettem és gazdagon megszórtam  reszelt sajttal. Ennek a tetejére rányomkodtam a kezemmel a másik felét a krumplis tésztának. 
  5. Addig sütjük, amíg szépen megpirul kivül a lepényünk, majd egy nagybb lapos tányért teszünk a serpenyő tetejére és átfordítjuk a serpenyő tartalmát a tányérra. Egy másik tányérra átborítjuk a lepényt, így a nyers fele lesz felül. Erre ráhelyezzük a serpenyőt és oda borítjuk a lepényt, így a sületlen vége lesz lent, azt is addig sütjük, amíg szép színt nem kap. 


Recept: innen

Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések