SPENÓTTAL TÖLTÖTT CSIRKEMELL

SPENÓTTAL TÖLTÖTT CSIRKEMELL




Nagyon finom a csirkemellnek ez a verziója. Vettünk valamelyik nap 5 hatalmas nagy, házi nevelésű csirkét, amit szépen szétvágdostam és a csirkemelleket külön tettem el. Hozzá az én külnleges krumplipürémet készítettem el, amihez se vaj, se tejföl nem kell, csak krumpli és víz és egy különleges összetevő.. Hmm.. Nagyon finom ebéd volt..



HOZZÁVALÓK

csirkemell
40 dkg spenót

fokhagyma

ELKÉSZÍTÉSE


  1. A spenótot egy kis olajon megpároljuk. 2 gerezd apróra vágott fokhagymát adtam hozzá és sóztam. 
  2. A csirkemellett középen szétnyitjuk, majd egy kicsit kiklopfoltam a húst. A közepére tettem egy nagyobb adagot a speótból, majd összefogtam és fogpiszkálval rögzítettem a húst.
  3. Egy olajjal kikent tűzáll tálba tettem, egy kis olajat öntttem rá - de tényleg csak egy kicsit, majd alufóliával lefedve sütöttem 20-30 percet, majd levéve az alufóliát sütettem még addig, amíg szép színt nem kapott a csirke.



Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések