TEJSZÍNES TÚRÓTORTA - SÜTÉS NÉLKÜL

TEJSZÍNES TÚRÓTORTA 

- SÜTÉS NÉLKÜL


Ez a finom sütés nélküli torta készült nálunk valamelyik nap.. Mióta kétgyermekes anyuka lettem, jobban előnyben részesítem a sütés nélküli - ált. kekszes alapú süteményeket. Így született meg ez a finomság is. Pikk-pakk elkészült, mint ahogyan el is fogyott.


HOZZÁVALÓK

20 dkg darált keksz
10 dkg vaj
10 dkg dió
5 dkg porcukor
2 dkg kakaó
kávé

250 ml tejszín
50 dkg túró
cukor ízlés szerint

egy üveg meggybefőtt
és annak a leve
zselatin


ELKÉSZÍTÉSE


  1. Az alaphoz szükséges alapanyagokat összekeverjük, majd annyi kávét adunk hozzá, hogy jól gyúrható tésztát kapjunk. Vigyázat, nagyon finom, nagyon eteti magát!! Egy tortakarimát - az alja nélkül egy nagyobb tálra teszük és így helyezzük bele a kekszes alapot.
  2. Felverjük a tejszínt, ezután belekeverjük óvatosan a túrót. Ízlés - és a tejszín volta szerint (édesített illetve nem) teszünk bele cukrot, majd a krémet a kekszes alapra öntjük.
  3. A tetejére meggybefőtt került, de ez lehet bármilyen gyümölcs. Én a befőtt levét összekevertem zselatinnal - annak leírása szeriint elkészítve és a torta tetejére öntöttem. Egy éjszakára a hűtőben hagytam.

Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések