MÉZES PAPRIÁS CSIREMELL

MÉZES PAPRIÁS CSIRKEMELL




Imádom a csiremellet, mert nagyon ízletes és gyors ételek készíthetőek belőle.. Mostanában gyakran vetem be ezt a fogást, mert én nagyon szeretem.. A csirkemell feléből ez készül, a másik feléből pedig ált. tejszínes csirkemell. Paprika szószba kell beleforgatni a kirántott csirkemell darabokat, amihez én mindig az édesanyám által készített papria krémet használom, amit néha én is készítek itthon.

Paprika szósz
A paprika szószt így készíti édesanyám..: 2,5 kg kápia paprika, egy nagy fej hagyma, 3 dkg só, anyukám még tesz hozzá 2_3 erős paprikát. Feldaraboljuk, feltesszük főni hogy kenhető állagú legyen. Mehet az üvegbe,majd étolajjal lezárjuk.

HOZZÁVALÓK

csiremell
liszt
tojás
piros arany vagy más paprika szósz
fokhagyma
méz

ELKÉSZÍTÉSE


  1. Egy fél csirkemellet vékonyan felszeleteljük, majd egy edénybe tesszük, ahol sózzuk, borsozzuk, majd egy tojást ütünk rá és jól összekeverjük.
  2. Ezután lisztbe forgatjuk és forró olajban kisütjük.
  3. Egy edényben egy kis olajra darabolt fokhagymát és paprikaszószt (lehet piros arany kb. 1-2 ek) teszünk, amihez egy kis vízet és egy evőkanál mézet teszünk. Ezt is sózzuk, borsozzuk, beletesszük a kisült csiredarabokat és egy-két percig még együtt sütjük. Tűzről levéve megszórjuk szezámmaggal és tálaljuk.


Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ide írhatod az üzenetedet:

Népszerű bejegyzések