1 TOJÁSOS DIÓS CSODA

1 TOJÁSOS DIÓS CSODA




Mar régóta szemeztem ezzel a diós recepttel, mert az egy horvát oldalon az interneten egy időben szinte mindenki ezt sütötte és nagyon dicsérték. Kipróbáltam és nagyon bejött nekünk is, isteni finom és nagy előnye, hogy gyorsan elkészül és nem mellesleg nagyon olcsó (már ha van valakinek otthon diója).
A tésztát a 3,5 éves kisfiam készítette (vagyis fakanállal ő keverte össze), a többit anya csinálta.. =D

HOZZÁVALÓK

1 tojás
2 dl cukor
2 dl darált dió
2 dl tej
2 dl liszt
1 dl olaj
1/2 tasak sütőpor

Krém:
2 vanliás puding
6 ek cukor
6 dl tej
20 dkg margarin

ELKÉSZÍTÉSE


  1. Először a tojást és a cukrot jól elkeverjük, majd hozzáadjuk a többi hozzávalót és jól összedolgozzuk (én csak egy fakanalat használtam, de lehet géppel is dolgozni.)
  2. Egy 35x20 cm-es tepsiben készítjük - illetve én most egy 24 cm-es tortaformát használtam hozzá. 180 fokon olyan 30-35 percig sütjük.
  3. Megfőzzük a pudingot és a végén hozzáadjuk az apró koockákra feldarabolt margarint és gyors mozdulatokkal összekeverjük.
  4. A pudingot a kihűlt tésztára öntjük, elegyengetjük és készen is vagyunk.

Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Ide írhatod az üzenetedet:

Népszerű bejegyzések