MASCARPONÉS POHARAS DESSZERT

MASCARPONÉS POHARAS DESSZERT




Néha két gyerek mellett csak ilyen gyors, de annál finomabb édességre telik az időmből.. 





HOZZÁVALÓK

Háztartási keksz
250 gr Mascarpone
180 gr natur joghurt
Málna (én fagyasztottat használtam)
Nutella

ELKÉSZÍTÉSE


  1. A kekszet egy zacskóba dobáltam és nyújtófával átgörgettem rajta párszor, így volt benne nagyobb, kisebb darab is. A mascarponét összekevertem a joghurttal, majd ketté vettem és az egyi felébe bele tettem a fagyott málnát és összekevertem.
  2. Ezután elkezdtem a rétegezés: keksz, mascarpones krém, egy nagy kanál nutella, keksz, málnás mascarpones krém.
  3. Tegyük hűtőbe 1/2-1 órát (igaz nálunk ezt nem nagyon tudtuk kivárni, de úgy az igazi..)


Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések