10 PERCES SÜTŐPOROS ZSÖMLE

10 PERCES SÜTŐPOROS ZSÖMLE





Egy horvat fórumon láttam ezt a receptet, amit nagyon sokat kipróbáltak és nagyon dicsértek, igy valamelyik este én is megsütöttem, mert vacsorára nem maradt sok kenyér itthon. Tényleg nagyon finom, nem kell keleszteni, mert sütőporos..10 perc sütést ír a recept, amit nem tudtam tartani, ki tudja mi volt a gond.. Nem melegitettem elő a sütőt eléggé vagy nem olyan jó a sütőm teljesítménye..Minden esetre hamar elkészül és tényleg nagyon ízletesek ezek a zsömlék.


HOZZÁVALÓK

5 dl liszt
2 mk sütőpor
1 mk só
2 ek olaj
2,5 dl tej

ELKÉSZÍTÉSE

A fenti sorrendben a hozzávalókat összekeverjük, majd 6 részre osztjuk, zsömlet formázunk belőle, megszórjuk a tetejét liszttel és 250 fokra előmelegitett sütőben kb. 10 perc alatt megsütjük.



Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

  1. Most készítem a zsemléket. Ha elkészült, megírom, hogy hogyan sikerült.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Ide írhatod az üzenetedet:

Népszerű bejegyzések