ALMÁS MASCARPONÉS POHÁRKRÉM

ALMÁS MASCARPONÉS POHÁRKRÉM





Ebéd utáni gyors édesség.. Árválkodott egy kis doboz mascarpone a hűtőben, abból készült az alábbi finomság. Szeretem a mascarponet, mert gyorsan finomat lehet belőle készíteni.



HOZZÁVALÓK

250 g mascarpone
Kb 200 g joghurt
Csokikrém (ha van kétszínű)
Alma (kb 4)
Fahéj


Kikevertem a mascarponet kb ugyanannyi/ kicsivel kevesebb joghurttal. Ketté vettem, az egyik felébe fehér csokikrémet (1-2 ek) , a másikba mogyorós krémet kavartam. A pohár aljára tettem a csokis krémből, arra reszelt alma került, amihez csak fahéjat kevertem előzőleg (cukor nélkül) , majd a fehér csokis mascarpone krém. A tetejét meghintettem egy kis olvasztott csokival. Ezt min. 30-60 percre hűtőbe tesszük és utána fogyasztható. Isteni finom!

A Facebookon itt tudtok hozzám csatlakozni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések