HÁZI MAJONÉZ

HÁZI MAJONÉZ





Egy régen megírt, de közzé nem tett receptbe botlottam ahogyan a blogomat rendezgettem. Miért is ne tegyem fel a házi majonéz receptet, amikor húsvétra biztosan sokan készítenek házi majonézt.. Igaz, most inkább csak friss és házi tojásból javaslom elkészíteni, nem merném ebben az időben, amikor így terjed a vírus, bolti tojából nekiállni az elkészítéséhez.


A férjem sokszor ismételgette, hogy annak idején az ő anyukája 1 liter olajból készített nagyon-nagyon finom majonézt otthon, kikerestük az anyukája kézzel írott szakácskönyvéből a receptet és elkészítettük. Mi fél liter olajból készítettük el, így is nagyon sokalltam, de tényleg annyira finom volt, hogy másnap délig meg is ettük.. A receptet 1 literre adom meg, én a felét készítettem el (3 tojássárgával).


HOZZÁVALÓK

1 liter olaj
5 tojássárga
2 kk mustár
180 gramm tejföl


ELKÉSZÍTÉSE


  1. A tojássárgát felhabosítjuk, majd FOKOZATOSAN !!! adjuk hozzá az olajat és úgy dolgozzuk össze. Mi egy botmixert használtunk. Mikor készen vagyunk, ízesítsük a fenti hozzávalókkal.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések