PUDINGOS FAHÉJAS LEVELES TÉSZTA

PUDINGOS/ ALMÁS FAHÉJAS LEVELES TÉSZTA



Az egyik facebookos csoportban nagy sláger volt ez a finomság, igaz ott kelt tésztából készült, én pedig leegyszerűsítettem annyiban a receptet, hogy leveles tésztát használtam. Mit mondjak, elég kevés lett a fél kg-os kész leveles tészta, mert hamar elfogyott ez a finomság. Én almás és pudingos töltelékkel készítettem őket.Nagyon finom, csak javasolni tudom az elkészítését..

Hogyan készül?

Leveles tészta 12 részre osztva, megtöltve vaníliás pudinggal (3,5 dl tejben megfőzve, cukor leírás szerint). Egyesével kinyújtjuk, töltjük és formázzuk izlés szerint. 
Formázni formázhatjuk ízlés szerint. Én a mellékelt kép alapján formáztam, illetve töltöttem.



Tejjel kentem le, majd megsütöttem. Ezután olvasztott vajjal megkentem és fahéjas cukorba mártottam. Egy vaniliás puding kb a tészta felére elég, a többibe almát szeleteltem nagyon apróra, picit cukroztam és megszórtam egy leheletnyi fahéjjal..







A Facebookon itt tudtok hozzám csatlakozni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések