LABDÁS SÜTI

LABDÁS SÜTI



Ezt a finom és látványos túrós sütit egy horvát oldalon láttam meg és rögtön el is készítettem. Nagy sikere volt. Egyszerűen és gyorsan elkészíthető, szívből ajánlom mindenkinek ezt a finomságot.
Én egy kissebb tepsiben készítettem el, ahova a barna labdák nem fértek bele, így a kimaradt labdákat egy másik formába helyeztem és elkészített puncspudinggal leöntve sütöttem meg. A pudingot  4 dl tejben készítettem el, annyi cukorral, ami a puding leírásán szerepelt. Az is nagyon kapós volt, próbáljátok ki azt is!



HOZZÁVALÓK
LABDÁK:
125 g margarin
200 g liszt
3 kanál kakaó
150 g cukor
2 tojás
1/2 sütőpor

TÚRÓS RÉSZ
4 tojás
500 g krémesebb túró 
250 g cukor
125 g margarin
2 vaniliás cukor
1 csomag vaniliás puding

ELKÉSZÍTÉSE

  1. A labdákat készítjük el először, mert egy órára ha készen van, akkor be kell tenni a hűtőbe. A margarinban elverjük a cukrot majd a többi hozzávalót is összedolgozzuk a margarinos cukorral. Ezután mehet a hűtőbe.
  2. Ha letelt az óra hossza, a tésztából labdákat készítünk és egy közepes méretű tepsibe egymás mellé helyezzük a diónyi darabokat.
  3. Mixerrel összekeverjük a túrós rész hozzávalóit majd ráöntjük a labdákra. Ezután 180 fokon megsütjük.

A Facebookon itt tudtom hozzám csatlakozni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések