TÖLTÖTT BURGONYATEKERCS

TÖLTÖTT BURGONYATEKERCS


Finom és mutatós ez a burgonyatekercs és ami nem elhanyagolható, a hűtő tartalmának megfelelően változtatható a töltelék.

HOZZÁVALÓK

5-6 közepes krumpli
2 tojás
liszt - amennyit felvesz, kb. 15-20 dkg


Töltelék:
2 virsli
fél doboz kukorica konzerv
1 cukkini
egy nagy marék friss petrezselyem
sajt


ELKÉSZÍTÉSE


  1. A megfőzött még meleg krumplit pürésítettem, majd megvártam, míg teljesen kihűl.
  2. Közben elkészítettem a tölteléket, ami tényleg bármi lehet. Én most két virsit felszeleteltem, majd egy kis olajon elkezdtem sütni őket. Erre került rá a megpucolt és felszeletelt cukkini, az apróra vágott petrezselyem, majd a kukorica, vegeta, oregánó. Egy ragut készítünk ebből, kevés vagy semmi leve ne maradjon.
  3. Közben a kihült krumplit sózom, két tojást ütök bele és fokozatosan adom hozzá a lisztet, annyit, hogy jól gyúrható tésztát kapjak. (Nem baj, ha egy picit ragad..)
  4. Egy őzgerinc formát alufóliával befedek, enyhén megolajozom, hogy ne ragadjon majd rá a krumpli - de azért ne is tocsogjon az olajban..
  5. Az őzgerinc alját a krumplival kibélelem, erre rákanalazom a tölteléket, majd annak a tetejére sajtot teszek. Erre rátesszük a maradék krumplit és 180 fokon - én légkeverésesen - 1 órát sütjük. Ha nagyon pirulna a teteje, akkor fedjük be alufóliával.
  6. Nekem maradt ki egy kis krumpli, amit egy nagyon ki olajon - tenyérnyi gombócokat gyártva és azokat kilapítva, kisütöttem, majd sóztam. Nagyon finom lett az is..
KÖVESS FACEBOOKON is!! KÉREK EGY LIKE-OT! Köszönöm!

Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.






Megjegyzések

Népszerű bejegyzések