VIRSLIS PÓLYA

VIRSLIS PÓLYA



Öcsémék meglátogattak és a hosszú visszaútra készítettem ezeket a virslis pólyákat nekik. Frissen, egy kicsit még melegen az igazi..


HOZZÁVALÓK


50 dkg liszt
1/2 tk só
2,5 dkg élesztő
1/2 ek cukor
2 ek olívaolaj
325 ml langyos víz

4 db virsli
1 tejföl
sajt


ELKÉSZÍÉSE


  1. A langyos cukros vízben felfuttattam az élesztőt, majd ezután az összes hozzávalót összegyúrtam.
  2. A tészát meleg helyen pihentettem 1 órán keresztül, majd 8 részre osztottam. A 8 részt kinyújtottam - vagy kézzel is meg lehet húzogatni egy kicsit, mint a lángost, majd megkentem tejföllel, sajtot tettem rá és arra ment a félbe vágott virsli. A két oldalát összecsippentettem és mentek is a sütőbe, ahol 180 fokon megsütjük.
  3. Lehet persze még sülést követően mustárral, majonézzel, ketchuppal ízesíteni.




Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések