KRÉMES BURGONYA LEVES

BURGONYA LEVES


Rántással elkészítve majd egy botmixerrel pürésítve a krumplilevest egy nagyon finom, krémes leveshez jutunk.. És ráadásul gyorsan el is készül.. Nálunk a férjem egyik kedvenc levese ez..:) Krumpliból mindig két közepes nagyságút számoolok fejenként, emiatt nem írtam a krumplihoz mennyiséget.

HOZZÁVALÓK

krumpli
ételízesítő (nálam Vegeta)
2 ek liszt
3 ek olaj

ELKÉSZÍTÉSE


  1. A krumplit megpucoljuk, majd feltesszük dupla annyi vízben főni.
  2. Amikor már kezd puhulni a krumpli, akkor adok hozzá egy kis ételízesítőt (fél kanálnyit).
  3. Közben elkészítem a rántást, a meleg olajra ráhintem a lisztet és zsemleszínűre pirítjuk. Ezt beleöntöm az elkészült levesbe, pár percg még főzzük.
  4. Egy botmiixer segítségével pürésítjük az egészet. Én ekkor szoktam megkóstolni és adok még hoozzá sót vagy ételízesítőt ha kell, majd még pár percet főni hagyjuk.


Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések