DUPLA SAJTOS MÁNGOLDOS HAMIS PITE

DUPLA SAJTOS MÁNGOLDOS 

HAMIS PITE



Azt szerintem már írtam valahol, hogy mángold rajongók vagyunk a férjemmel, így mindig vadászom a mángoldos recepteket, hogy valamilyen új formában kerüljön mindig az asztalra. Most ezt a hamis pitét készítettem, csak úgy saját ízlés szerint. Azért hamis pite, mert nincs hozzá pite tészta, csak sima réteslapot használtam.. Nagyon finom a sok-sok sajttal, érdemes kipróbálni..

HOZZÁVALÓK

0,5 kg mángold
25 dkg túró
2 dl tejföl
1 zacskó mozzarella
10-15 dkg trapista vagy hasonló reszelt sajt
2 db réteslap
egy kis olaj

ELKÉSZÍTÉSE


  1. A mángoldot jól megmossuk, feldaraboljuk, majd olajon megdinszteljük úgy, hogy jól összessenek a mángold darabok. Ezután a mángoldot összekeverjük a túróval és tejföllel.
  2. Ezután egy kizsírozott és kilisztezett gyümölcstorta formába beletesszük az első réteg réteslapot, amit egy kis tejföl-olaj keverékével megkentem, erre rátettem a következő lapot. A forma szélénél a réteslapot levágjuk, az lesz majd a pite teteje. Erre jött a mángoldos keverék, majd erre rárakosgatjuk a felszeletelt mozzarellát. Erre megint egy kis tejföl és a tetejére a reszelt sajtot szórjuk. 
  3. Ezt befedjük a kimaradt réteslapokkal, amit szintén megkenünk egy kis tejföllel és bőven szórunk erre is sajtot.
  4. 200 fokon aranysárgáig sütjük.


Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések