MUFFIN

Muffin



Szeretek muffint készíteni. Egyszerű, gyorsan megvan és a legfontosabb: BIZTOS SIKER :)) A múltkor egy baráti család hívott fel bennünket, hogy nemsoká itt lesznek, kb. 10 perc... a 3 gyerkőccel.. Férjemmel szinte mindent elpusztítottunk otthon - mindent ami esetleg vendég kínálásra való lett volna, szóval gondolkodás nélkül vettem elő az alapanyagokat és készitettem a muffint, aminek nagy sikere volt..:)) A gyerekek azóta is nyaggatják az anyukájukat, hogy olyan muffint készítsen, mint amit nálunk ettek.. Én meg mindig ígerem, hogy megadom a receptet, de mindig elfelejtem, szóval most ezután el is küldöm neki sms-ben.


A recept a következő volt:

2 bögre liszt
1 bögre cukor
2 csomag vanilliás cukor
1 tojás
1/2 csomag sütőpor
1 bögre tejfel vagy joghurt
1/2 bögre napraforgó olaj
esetleg kevés tej
Ezen kívül bármi, ami van otthon és ízesíteni szeretnénk vele a muffint.. 

1. Mindent egy edénybe teszünk és géppel jól összekeverjük.
2. A tészta akkor jó, ha sűrű, de csöpögtethető
3. Minden muffinformába 1,5-2 kanállal teszünk.
4. Én általában lekvárt vagy csokidarabokat szoktam a muffinba tölteni a következők szerint. 1 kanál muffintészta, majd a lekvár vagy csokidarab és aztán még egy fél vagy egy kanál muffintészta. Így a muffin közelében fog majd pl. a csokoládé elolvadni. 


180 fokon megsütjük. Kb. 20 darab lesz belőle..:))









A Facebookon itt tudtom hozzám csatlakozni.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések