ROLO TÚRÓS-MÁKOS TÖLTELÉKKEL

ROLÓ túros mákos töltelékkel




Nagyon megkívántam a hab rolót, de nem szeretem a nagyon édes tölteléket. Igaz teszem hozza zárójelben, hogy a férjem mindig megkérdezi, hogy egy édesség hogy lehet nagyon édes? Szerintem lehet. Szóval mivel van hab roló formám és volt otthon bolti előre gyártott leveles vajas tésztám, így elkészítettem a saját töltelékű rolómat..:)) Igazság szerint kihűlés után zacskóba tettem a nagy reszt és csak egyet-kettőt használtam fel néha-néha, amikor megint megéheztünk rá.. A tölteléket lehet ezernyi féleképpen variálni. El tudom képzelni egy sós változatát is a dolognak, de még nem próbáltam..

Recept:

1 leveles tészta
turo
joghurt vagy tejföl
cukor
mák
vanilias cukor

  1. A leveles tésztábol miután kinyújtottuk olyan 5 mm-es vastagságra, 1,5-2 cmes csíkokat vágok.
  2. Ezeket egymást egy kicsit fedve feltekerem a formára. Megkenjük tojassal és világos szinűre megsütjük.
  3. Kihüles után betoltjuk kiskanállal a krémet, amit csak összekeverek és ízles szerint cukrozom, illetve adagolom a hozzávalókat.


A Facebookon itt tudtom hozzám csatlakozni.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések