FITNESZ PIZZA - TÚRÓS TÉSZTÁBÓL

FITNESZ PIZZA - 

TÚRÓS TÉSZTÁBÓL



Már napok óta úgy vágytam egy kis pizzára, hogy csak na!! Persze rendelni nem akartam, elkészíteni meg nem volt időm rá! Ma rászántam magam, hogy egy könnyű ebéd második fogásaként ezt a fitnesz pizzát készítem el.. Sajnos a férjemre is meg rám is rám fér, hogy egy kicsit odafigyeljünk az étkezésre, illetve a bevitt szénhidrátok nagyságára, így esett a választásom erre a pizzára.. Egy kicsit féltem, hogy milyen lesz a végeredmény - pedig van már pl. túrós kenyér a repertoáromban - de nem okozott csalódást, sőt!! Nagyon finom a tésztája és még diétás is!! Ezt feltétlenül ki kell próbálni!!

A legfontosabb dolgot pedig majdnem elfelejtettem mondani!! Hogy kb. 2 perc kell az elkészítéséhez, meg egy kanál! 


HOZZÁVALÓK

500 g túró
8 kanál darált zabpehely
2 tojás
Só, bors, oregánó

ELKÉSZÍTÉSE


  1. Mindent egy edénybe teszünk és egy kanál segítségével összekeverünk, majd előmelegített sütőben 180 fokon 15 perc alatt elősütjük a tésztát. 
  2. Ezt követően mehet rá a feltét, majd visszatesszük a sütőbe és addig sütjük, míg a sajt megpirul a tetején.


A receptet itt találtam! 

A Facebookon itt tudtom hozzám csatlakozni. Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések