SAJTOS HÚSGOLYÓK

SAJTOS HÚSGOLYÓK 



Nagyon finom, ízletes húsgolyókat készítettem. A sajtot nem csak a darált hús közepébe, hanem magába a darált húsba is belekevertem. Hmmmm... Isteni finom ajánlom mindenkinek kipróbálásra! Hozzá zöldbab főzeléket és babérleveles krumpipürét készítettem. Én sütőben készítettem, így egyszerre egy nagyobb adagot meg lehet sütni..

HOZZÁVALÓK

50 dkg darált hús
só, majoranna, oregánó
1 tojás
10-15 dkg reszelt sajt
egy szelet kenyér
zsemlemorzsa

ELKÉSZÍTÉSE
  1. A szelet kenyeret vízbe áztatjuk, majd kicsavarjuk és összekeverjük a hozzávalókat. A sajt kb. 3/4-ét szintén belekeverjük a húsba, a zsemlemorzsából pedig szükség szerint használjunk.
  2. Egy-egy adagnyi húst a kezünkbe veszünk, szétlapítjuk és a közepébe is teszünk egy nagyobb csipetet a reszelt sajtból, majd labdává formázzuk a húst.
  3. Sütőpapírral kibélelt tepsibe tesszük, majd 180 fokon megsütjük. 

Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések