TÖLTÖTT KOCKÁK

TÖLTÖTT KOCKÁK



Néha veszek leveles tésztát és egy csomagból készítek sós és édes falatkákat is.. Most az egyik vacsorára készültek ezek a finomságok.. Nagyon faltuk, jó volt a töltelék, de ezt is ezerképpen lehet variálni, attól függ, éppen mi van a hűtőben.. Édesnek pedig most pl. csak csokikrémet tettem a belsejébe és máris volt sós és édes rágcsálnivaló gyorsan.. Mit mondjak, édesanyaként néha tényleg szuperül jön egy előre elkészített tészta..mert tölteni már a kicsivel is lehet (2 éves) - sőt még nyújtani is ő nyújtotta a tésztát (velem) - és ráadásul még élvezi is ha segíthet..

HOZZÁVALÓK

leveles tészta
1/2 doboz csemege kukorica
főtt sonka vagy bármilyen felvágott
tejfel
reszelt sajt
1 tojás
szezámmag


ELKÉSZÍTÉSE


  1. Kinyújtjuk a leveles tésztát lisztezett deszkán, majd felvágjuk 10x10-es kockákra. Egy felvert tojással a széleket lekenjük.
  2. Egy edényben összekeverünk kukoricát, apróra vágott sonkát, egy nagyobb csemege uborkát, tejfölt, reszelt sajtot. Ebből kanalazunk a kockák közepébe, majd én még pluszban is tettem a tetejükre reszelt sajtot.
  3. Szépen összehajtjuk és a tetejét iis megkenjük a toojással, majd szezámmaggal díszítettem.
  4. 180 fokoon aranybarnára sütöttem.



Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések