PALACSINTAFÁNK

PALACSINTAFÁNK



Nem vagyok híve az olajban sütésnek, amit csak lehet, sütőben készítek el. Ez most kivétel volt, mert annyit olvastam már róla az egyik fórumon, hogy gondoltam én is elkészítem. Finom és gyorsan összeállítható, ajánlom mindenkinek.

Van már fent egy horvát fánk receptem, a Fritula, ami hasonlóan egyszerűen összeállítható, aki esetleg kedvet kap hozzá, készítse el, az is nagyon finom..:)

HOZZÁVALÓK

1 bögre liszt
1 bögre tej
3 tojás
1-2 evőkanál cukor
csipet só
olaj a kisütéshez

ELKÉSZÍTÉSE


  1. A tejet felforraljuk a cukorral és a csipet sóval, majd hozzákeverjük kisebb adagokban a lisztet, végül egyenként a tojásokat - a legjobb turmixgéppel.
  2. A forró olajba két kanállal nagyobb gömböket szaggatunk és aranybarnára sütjük őket. 
  3. Többször fordítsuk át a fánkokat, már a sütés kezdetétől, mert ha hirtelen megsül az egyik felük, akkor nem akarnak majd a gombócok átfordulni. 
  4. Vaníliás cukorral meghintve vagy fahéjeas vaniliás cukorral tálaljuk.


A receptet itt találtam.

Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések