RICOTTÁS SAJTTORTA

RICOTTÁS SAJTTORTA


Nagyon finom ez a sajttorta, férjemmel seperc alatt befaltuk - igaz ez csak egy 16 cm-es adag volt. Most cseresznyét (befőtt) és az édesanyám által készített meggylekvárt tettem rá, de már a legközelebbi verziót is kitaláltam. Alma fahéjjal és cukorral megszórva.

Ez is egy nagyon gyorsan összeállítható torta - nem kell hozzá több, mint 3-4 perc és nagyon finom lesz a végeredmény..


HOZZÁVALÓK

250 gramm ricotta
20 gramm vaj/margarin
2 tojás
60 gramm cukor
1 vanilliás cukor
1,5 ek gríz
15 gramm keményítő (vagy helyette +2 ek gríz)

gyümölcs a torta tetejére

ELKÉSZÍTÉSE

  1. A tojás sárgáját kikeverjük a cukorral, majd hozzáadjuk fokozatosan a többi hozzávalót. Jól összekeverjük, majd a végén a felvert tojásfehérjét is hozzáadjuk.
  2. Egy 16 cm-es tortaformába öntjük a masszát, majd 175-180 fokra előmelegített sütőbe tesszük. 10 perc sütés után a torta tetejére öntjük a gyümölcsöt. Én most egy fél üveg kimagozott cseresznyebefőttet és pár kanál meggylekvárt kevertem össze, azt öntöttem rá a tortára. Tovább sütjük még 30 percig és  készen is vagyunk. 


Forrás: innen

Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések