Horvát Ilona féle DIÓS KIFLIK

DIÓS KIFLIK


Gyorsan elkészült a tésztája ennek a finom, omlós kiflinek, gyorsan elkapkodta a férjem és az apósom. Klasszikus aprósüti, legközelebb azért egy picivel kevesebb cukrot fogok bele tenni, mert én nagyon édesnek találtam, de a férjem szerint olyan nincs, hogy túl édes legyen egy édesség. :) Szerintem elég bele 5 dkg cukor, mert úgyis cukorban fogjuk meghempergetni. 

Én sima cukor helyett a kandírozott narancs és citrom alól megmaradt cukrot daráltam le, ezzel is egy kis plusz ízt adva a sütninek.

HOZZÁVALÓK

25 dkg liszt
20 dkg margarin
10 dkg porcukor
10 dkg diós
a forgatáshoz vaniliás cukor és porcukor összekeverve

ELKÉSZÍTÉSE

  1. A tésztához való anyagokat gyorsan összegyúrjuk, ceruza vas-tagságú, hosszú rudakat sodrunk, 5 cm hosszúra daraboljuk és kifliket formálunk belőle. 
  2. Közepes tűznél egész világosra süt-jük és forrón vaníliás cukorba forgatjuk. 
Úgy is készíthetjük, hogy megsütés után cukorba forgatás helyett a kiflivégeket csokoládémázba mártjuk.



Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések