PEPPERKAKOR

PEPPERKAKOR


Ahogy ezeket a kekszeket megláttam Illés Kriszti blogján, első látásra szerelem lett a dologból. :) Ki is próbáltam, igaz én zsírral készítettem a kekszet, illetve nem volt itthon narancslé, így azt birsalma befőtt levével helyettesítettem. Nagyon ízletes keksz, nem csak karácsonyra ajánlom.

Még egy kis plusz infó a neve miatt. Ez egy svéd keksz, igazi karácsonyi fűszerezéssel.

HOZZÁVALÓK

45 dkg liszt
15 dkg zsír 
18 dkg cukor
1 tojás 
4 evőkanál méz 
fél kiskanál sütőpor 
2 kiskanál őrölt fahéj 
3 evőkanál mézes fűszerkeverék 
1/2 mokkáskanál só 
2 evőkanál narancslé / én most birsalma levet használtam

ELKÉSZÍTÉSE


  1. A hozzávalókat összekevertem géppel és egy éjszakára pihentetjük - de min. 4 óra hosszára.
  2. Kinyújtjuk és tetszőleges formákkal kiszúrjuk, majd 180 fokon 8-10 perc alatt megsütjük. Még akkor kell ezt is kivenni a sütőből, amikor a teteje egy picit még puha, mert máskülönben megég.
A Facebookon itt tudtom hozzám csatlakozni.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések