MEGGYES-DIÓS RÉTES

MEGGYES-DIÓS RÉTES


Nem én készítettem a rétestésztát, sőt a tészta nem is rétestésztából van, hanem leveles tésztából. Boltiból. Volt lefagyasztva meggyem, meg még van itthon anyuéktól kapott dió, így ma nagyon gyorsan készült el a finomság meggyes-diós rétes formájában.

HOZZÁVALÓK

Mirelit vajas tészta - én most csak 250 grammot használtam fel, azaz a felét
dió - én kb. 3 maroknyit használtam, durvára felvágva
cukor - fele mennyiség, mint a dió
meggy kimagozva - kb. 0,5 kg
0,2 dl tej

ELKÉSZÍTÉSE
  1. A diót a cukorral és tejjel összekevertem, majd a sütőpapíron kinyújtott tésztára kentem. Erre raktam rá a kimagozott meggyet, úgy, hogy a levét kinyomtam - nem kell teljesen, hogy azért ne legyen nagyon száraz se a meggy.
  2. Feltekerjük - én a sütőpapír segítségével tekertem fel, azt követően pedig csak át kellett emelni a tepsire papírostól.
  3. Sütőben közepes hőfokon megsütjük, a tetejére porcukrot szórva tálaljuk.




Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések