ZSERBÓ GOLYÓK

ZSERBÓ GOLYÓK




Már többször láttam a neten zserbógolyókat, gondoltam készítek én is, most hogy kaptam anyuéktól rengeteg diót. Sajnos valamilyen rejtélyes módon a csoki, amit a sütik bevonására használok, eltünt.. Így én most kakaós bevont készítettem ami annyira ízlett, hogy ami kimaradt egy kanálnyi, örömmel ettem meg magában.. Az adagot csak két főre készítettem, szerintem lehet nyugodtan duplázni, én legközelebb kettőnknek is dupla adaggal fogok nekifutni.

Nagyon zserbó, nagyon finom. :) 

HOZZÁVALÓK

10 dkg darált keksz
10 dkg dió
4 ek sárgabarack lekvár

Beváshoz a kakaós krém:
5 dkg vaj
5 dkg cukor
1 ek kakaó
1 ek tej


ELKÉSZÍTÉSE

  1. Az összetevőket összedolgozzuk és golyókat formázunk belőle.
  2. Tartsuk hűtőben pár óra hosszát, hogy összeérjenek az ízek, majd a kakaós bevonóhoz valókat egy lábasban kezdjük el forralni. Amikor már forrt, akkor lekapcsolatam és egy kanál segítségével belemártogattam a golyókat. Természetesen ha egy kis pálcikát használunk hozzá, akkor nem lesz talpa, de így meg még van egy kis "csak csoki" rész is benne.
Ha Google+-on szeretnél hozzám csatlakozni, ide kattints.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések